A. H. Tammsaare tee 89a, Mustamäe linnaosa, Tallinn, EE
Rent price
680 EUR
Rooms
2
Square meters
44.8 m2
Floor
5 / 6
Parking
yes
Storage
yes
Pets
yes
Rendin fee
27.20 EUR
Deposit
0 EUR
Description
Pikaajalisele üürile anda stiilne täielikult möbleeritud korter otse omanikult. Korter vabaneb mai lõpus.
KORTER. Väga hea planeeringuga, avar, vaikne ning täielikult möbleeritud korter (sh pesumasin-kuivati, nõudepesumasin, diivan, voodi, söögilaud ja -toolid, teler, vaibad, kardinad, rõdumööbel jm) asub 2020. aastal YIT poolt ehitatud hoone 5. korrusel. Korteris on ruumikas diivan ning suur voodi, kaks sisseehitatud garderoobikappi ning rohkelt muid võimalusi asjade hoidmiseks. Elutoas asuv suur seinariiul võimaldab raamatute, fotode, taimede, kujukeste, küünalde jm näol lihtsa vaevaga ruumi tuua hulganisti isikupära ja hubasust. Tänu erilisele klaasilahendusele palju privaatsust pakkuv rõdu ning korteri mõlemad aknad on lõuna poole, mis tähendab, et tuppa tuleb maksimaalselt päikest ja valgust. Korteris on linna keskküte (vannitoas lisaks ka põrandaküte), kommunaalarved jäävad suvisel ajal 100 euro ning talvisel ajal 150-190 euro piiresse (sisaldab elektritarbimist ja kõiki muid kulusid).
HOONE. B-energiaklassiga majal on paksud ning suure helikindlusega betoonist seinad. Igapäevast mugavust lisavad lift, isiklik maa-alune parkimiskoht (eriti mõnus kuumal suvel ja lumisel talvel!) ning korteriga samal tasapinnal asuv panipaik, mis jääb täielikult üürniku kasutusse. Külalised saavad tasuta parkida maja vahetusse naabrusesse nende jaoks rajatud parklas. Majas on toimiv korteriühistu.
ASUKOHT. Tänu asukohale sisekvartalis ei kostu korterisse (ka siis, kui aknad on lahti) peaaegu mingit tänavamura, kuid samal ajal on läheduses palju vajalikku ning huvitavat: vaid 5-minutilise jalgsikäigu kaugusel asub Mustamäe keskus koos MyFitness spordiklubi, kino ja laia valiku söögikohtadega. Vaid veidi enam tuleb kõndida, et jõuda Mustika ja Magistrali keskustesse, ning kõige pakilisemateks ostudeks on majale väga lähedal Grossi toidukauplus. Bussiühendus nii kesklinna, Ülemiste kui Väike-Õismäe suunal on hea, bussipeatused on majast vaid mõne minuti jalutuskäigu kaugusel. Tööpäeviti võib päevasel ajal olla kuulda, et korteri lähedal asub kool, kuid selle territoorium on aiaga piiratud ning seal on täielik vaikus õhtuti, nädalavahetustel ning ka suvel jm koolivaheaegadel.
Kogu piltidel näha olev sisustus jääb korterisse (kui üürnik ei soovi teisiti), mis muudab sissekolimise väga lihtsaks ja mugavaks. Korter vabaneb mai lõpus, ent olete soovi korral oodatud juba enne seda korteriga tutvuma!
Contact the landlord
Kadri ******
k*********@gmail.com
Contact the landlord
Kadri ******
k*********@gmail.com
To contact with the landlord and see the apartment, please Log in below or create an account
Rendin’s service fee is 4% of the monthly rent, which is paid monthly by either the landlord, the tenant, or both parties. The payer is chosen during contract creation. For example, if the rent is 500€, then our monthly service fee is 20€. Rendin issues monthly invoices for the service to the party responsible for paying for the service.
Who pays the Rendin service fee?
When creating an agreement, you can choose whether the Rendin service fee is paid by the tenant, the landlord, or the fee will be equally split between the parties.
If the service fee is split
We recommend splitting the service fee between the parties to the agreement. Both the tenant and the landlord benefit from the Rendin service. The tenant can rent without paying a deposit. The landlord gets property protection and debt protection instead of the security deposit. Split service fee is a fair payment method for both parties.
If the tenant and the landlord share the service fee, each party pays 50% of Rendin's monthly fee.
If the landlord pays the service fee
Many landlords choose to pay the service fee themselves and add it to the rent payment. This makes it easier to explain the service and its benefits to tenants.
If the tenant pays the service fee
The tenant will pay the service fee directly to Rendin, which means less work for the landlord. If there are any problems with service fee payments, we will deal with them.