Stiilipuhas ja hubane 3-toaline üürikorter Rannu alevikus otsib väärilise üürniku!
Hästi kasvatatud ja korda armastav lemmikloom on lubatud
Korter vaba alates 01.07.2025.a.
HUVI KORRAL palun saatke enda kohta alljärgnev info:
Ees- ja perekonnanimi?
Mis kuupäevast alates ja kui kauaks soovite üürida?
Mitu inimest soovib üürida?
Kus ja kellena töötate/õpite?
Kas teil on lemmikloomi?
Mis kuupäevad ja kellaajad sobivad korteri vaatamiseks?
Rannu aleviku südames stiilselt renoveeritud ja maitsekalt sisustatud kolmetoaline korter asub 2-korruselise elamu teisel korrusel. Korterelamus on vaid neli korterit, korteri akendest avaneb ilus vaade järvele ja pargile. Planeeringult koosneb värskelt renoveeritud ja uue sisustusega 49,8 m² suurune eluruum:
- esikust
- köögist
- elutoast
- kahest magamistoast (ei ole läbikäidavad)
- duširuumist koos wc-ga
Korteri kütteallikaks on lokaalne vesipõrandaküttesüsteem elektrilise agregaadiga.
Sooja tarbevee tootmiseks on elektriline veeboiler.
Üürniku kasutuses on:
- uus köögimööbel koos tehnikaga (sh külmik, pliit, ahi, õhupuhastaja, nõudepesumasin, pesumasin)
- uus elutoamööbel
- uus magamistoamööbel
Üürihinnale lisanduvad tasud:
- prügiteenuse eest ca 12€/kuu
- vesi vastavalt tarbimisele
- elektrikulu vastavalt tarbimisele
-Rendini tasu 14
TV, telefoni- ja arvutisideteenus: üürnikul on võimalik sõlmida liitumisleping eraldi tasu eest.
Rendini üürilepingut sõlmides tuleb üürilevõtjal tasuda ettemaks ühe kuu üür ja lepingutasu ûhe kuu üür, lisandub käibemaks.
Kes Rendinis ei saa läbida taustakontrolli, kehtib tagatisrahanõue ühe kuu üürisumma.
Rannu asub Tartu maakonna lääneosas Võrtsjärvest 6 km, Tartust 35 km ja Elva linnast 13 km kaugusel.
Rannu on pikaajalise ajalooga, esimesed kirjalikud teated Rannu kohta pärinevad aastast 1347 ja mõisat on esimest korda mainitud aastal 1471. Rannu piirkond on tuntud oma tugeva põllumajanduse ja juustutootmise poolest, kuid üha enam kogub populaarsust ka puhkepiirkonnana.
Täna Rannu alevikus asuvad
- Rannu Kool, http://www.rannu.edu.ee/
- Lasteaed, https://rannu.lasteaed.elva.ee/
- Rannu Rahvamaja, https://elvakultuur.ee/rannu-rahvamaja/huviringid/
- Rannu Külade Selts
- Perearstikeskus ja hambaravikabinet
- Rannu kogudus, https://rannu.eelk.ee/
- Kauplus Coop
- Rannu paisjärve supluskoht
- Sportimisvõimalus Rannu jõulinnakus
Hea meelega vastan lisaküsimustele ja olete väga oodatud tutvuma!
Võta minuga ühendust marika.raud@uusmaa.ee või helista +372 5138718
Vaata ka mitteavalikke pakkumisi meie Uus Maa kodulehelt https://uusmaa.ee/marika-raud/
Contact the landlord
Marika **********
m******@uusmaa.ee
Contact the landlord
Marika **********
m******@uusmaa.ee
To contact with the landlord and see the apartment, please Log in below or create an account
Rendin’s service fee is 4% of the monthly rent, which is paid monthly by either the landlord, the tenant, or both parties. The payer is chosen during contract creation. For example, if the rent is 500€, then our monthly service fee is 20€. Rendin issues monthly invoices for the service to the party responsible for paying for the service.
Who pays the Rendin service fee?
When creating an agreement, you can choose whether the Rendin service fee is paid by the tenant, the landlord, or the fee will be equally split between the parties.
If the service fee is split
We recommend splitting the service fee between the parties to the agreement. Both the tenant and the landlord benefit from the Rendin service. The tenant can rent without paying a deposit. The landlord gets property protection and debt protection instead of the security deposit. Split service fee is a fair payment method for both parties.
If the tenant and the landlord share the service fee, each party pays 50% of Rendin's monthly fee.
If the landlord pays the service fee
Many landlords choose to pay the service fee themselves and add it to the rent payment. This makes it easier to explain the service and its benefits to tenants.
If the tenant pays the service fee
The tenant will pay the service fee directly to Rendin, which means less work for the landlord. If there are any problems with service fee payments, we will deal with them.